Re: Debian - update překladu www

On Wed, Jun 17, 2020 at 06:33:20AM +0000, Branislav Makúch wrote:
> Zdravím pane Kuře, pane Kubelko,
>
> píšu, abych se ohlásil, že mám zájem začít dělat update překladu
> debian-www.

Tak vítejte, rádi vidíme nové tváře!

> Než začnu, plánuji si nastudovat info na
> https://www.debian.org/devel/website/. Pokud máte tip na další
> dokumentaci nutnou k nastudování, dejte prosím vědět.

Starší dokumentace na www.debian.cz je ještě z doby, kdy byl web v
CVS, takže nic lepšího než oficiální info výše neexistuje.

> Případně pokud máme nějaké vnitřní rozdělení překladu www, či
> cokoliv, co je specifické pro českou verzi stránek, budu rád, když mi
> dáte vědět. Předpokládám, že asi nemáme žádné compendium?

Většinou se snažíme, aby ten, kdo si stránku začal překládat, se o ni
staral i do budoucna, protože sám nejlíp ví, proč něco přeložil zrovna
takto a bylo by dobré udržet konzistenci, ale v tento okamžik si
myslím, nikdo nebude proti, pokud se vrhnete nejen na překlad nových
věcí, ale i na aktualizaci stávajících (což může být vhodné pro
proniknutí do specifické terminologie Debianu - člověk si přečte celou
stránečku a v obdobném duchu doplní jeden odstavec).

Protože nemáme času nekonečně, snažíme se obecně o překlad věcí
hlavně pro uživatele, resp. těch, které mají dlouhodobější význam.
Stránky pro vývojáře nebo bezvýznamné zprávičky bych ignoroval.

--
Miroslav Kuře