Aktualizace překladů PO debconf šablon

Zdravím všechny,

Tento e-mail se týká pouze těch, co překládají PO debconf šablony, takže
pokud je nepřekládáte, můžete jej v klidu ignorovat.

Bohužel se objevil nešvar a to sice že někteří správci balíčků
nezasílají při změně pO debconf šablony požadavky na aktualizaci
překladu.

Každému překladateli, který takové překlady má zašlu požadavek na
aktualizaci.

Požadavek bude trochu jiný, než běžně a to, že zašlu všechny zastaralé
překlady každému na mail najednou (v příloze obdržíte zabalené soubory
překladu s názvem balíčku a číslem aktuální verze). Není třeba se děsit,
nikdo jich nemá moc, kromě M. Kuřete, kterého tímto prosím, aby mi dal
vědět, jestli to zvládne, nebo se bude chtít o nějaké překlady podělit.

Jednotlivé aktualizované překlady prosím zasílejte klasicky jako hlášení
o chybě oproti danému balíčků. V bugreportu prosím nezapomínejte uvádět
verze balíčků (tu z názvu archivu), stejně jako v samotném cs.po souboru
v Projet-ID Version. Jakmile bugreport obdržíte, zašlete prosím sem do
konference e-mail s předmětem Aktualizace PO debconf šablony balíčku
(název) (verze) a do těla uveďte číslo bugreportu. Chápu, že je to
otrava na něj čekat, ale bez něj se mi to potom poměrně špatně v
budoucnu dohledává.

Pokud je něco nejasného, nebo nemůžete momentálně své překlady
aktualizovat, dejte mi prosím vědět.

Díky za spolupráci.

--
Michal Šimůnek