Re: Nový překlad PO debconf šablony balíčku evolution 2.26.2-2

Hotovo a posláno.

Martin S.

V Sat, 6 Jun 2009 20:49:32 +0200
Michal Šimůnek <michal.simunek@gmail.com> napsáno:

--
$ unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep
# SOME DESCRIPTIVE TITLE.

#. Type: error
#. Description
#: ../evolution.templates:1001
msgid "Running instances of Evolution detected"
msgstr "Detekováno spuÅ¡tÄ?ní Evolution"

#. Type: error
#. Description
#: ../evolution.templates:1001
msgid ""
"You are currently upgrading Evolution to a version with an incompatible  "
"index format.  However, it has been detected that Evolution is  currently "
"running.  Upgrading it before shutting it down could lead to  crashes or to "
"serious data loss in some cases."
msgstr ""
"Nyní provádíte aktualizaci Evolution na novou verzi s nekompatibilním "
"formátem rejstÅ?íku. PÅ?esto detekuji, že máte Evolution nyní spuÅ¡tÄ?n. "
"To může v nÄ?kterých pÅ?ípadech vést k selhání aplikace nebo k vážné ztrátÄ? "
"dat."

#. Type: error
#. Description
#: ../evolution.templates:1001
msgid ""
"You need to shut down all running instances of Evolution using the "
"\"evolution --force-shutdown\" command before the upgrade can proceed."
msgstr ""
"PÅ?ed aktualizací programu Evolution je tÅ?eba ukonÄ?it vÅ¡echny spuÅ¡tÄ?né "
"instance programu pomocí pÅ?íkazu \"evolution --force-shutdown\"."