Re: Tým českých překladatelů a pár důležitých informací

No já jsem myslel, že se v případě problémů dotáže toho, kdo bugrepot
oznamoval. V čem je tedy problém? Třeba konkrétně, nějak to nechápu.
Napsat bugreport a zároveň odpovědět do fóra, že jsem to přeložil mi
přišlo jako dostatečné. Pokud dělám víc překladů, tak to třeba přeložím
offline a najednou nahlásím, pak bych to musel celé srovnat a poslat
znovu do fóra ... Metoda, že nahlásím do fóra jako přeloženo a zároveň
pošlu bugreport mi přijde rychlejší..

Samozřejmě se podřídím, jen to nechci komplikovat, jsem rád, když si na
překlad čas najdu a aktualizace posílám prakticky ihned, jak to čas
dovolí.

Pěkný večer,
Martin Š.

V Sat, 6 Jun 2009 19:11:47 +0200
Michal Šimůnek <michal.simunek@gmail.com> napsáno:

--
$ unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep