Re: Tým českých překladatelů a pár důležitých informací

Zdravím,
kromě toho překládám i popisy balíčků, ale standardně pouze
prostřednictvím emailu, doufám, že nevadí.

Přidávat číslo bugreportu mi přijde zbytečné, běžně nahlásím bugreport a
zároveň pošlu zprávu do konference. Takhle budu muset čekat, až mi
přijde zpráva ze systému a ještě tam kopírovat to číslo.

S pozdravem,
Martin Š.

V Sat, 6 Jun 2009 15:38:22 +0200
Michal Šimůnek <michal.simunek@gmail.com> napsáno:

--
$ unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep