Re: preklad debian-installer

On Thu, Mar 20, 2008 at 11:07:34AM +0100, Kamil Páral wrote:
> Ahoj,
> v Ubuntu překladech debian-installeru [1] máme nějaké odlišně
> přeložené řetězce [2]. Říkal jsem si, že bych tyto změny mohl
> projít, a ty lepší verze překladů zaslat k vám do upstreamu.

Super, kontrola je potreba.

> Zároveň jsem měl v úmyslu dopřekládat zbytek chybějících
> řetězců.

My v instalatoru nemame chybejici retezce :-) Jestli se bavite o tech
cca 20 retezcich, ktere se zmenily od minule soboty, tak budou
commitnuty nejblizsi sobotu, tj. zitra.

> Nebyl jsem ovšem schopen najít k debian-installeru aktuální
> český PO soubor (našel jsem pouze toto [3]),

http://svn.debian.org/wsvn/d-i/trunk/packages/po/?rev=0&sc=0
v adresarich sublevel1-sublevel5.

> ani info, kam potom překlad zaslat. Můžete mě někdo nasměrovat?

http://www.debian.cz -> Pro ucastniky -> Co a jak prekladat ->
Instalacni program?

Jinak preklady d-i primo na mou adresu, pripadne sem do konference,
odkud si je vyzvednu.

--
Miroslav Kure