preklad debian-installer

Ahoj,
v Ubuntu překladech debian-installeru [1] máme nějaké odlišně přeložené řetězce [2]. Říkal jsem si, že bych tyto změny mohl projít, a ty lepší verze překladů zaslat k vám do upstreamu. Zároveň jsem měl v úmyslu dopřekládat zbytek chybějících řetězců. Nebyl jsem ovšem schopen najít k debian-installeru aktuální český PO soubor (našel jsem pouze toto [3]), ani info, kam potom překlad zaslat. Můžete mě někdo nasměrovat?

Díky,
Kamil

[1] https://translations.launchpad.net/ubuntu/hardy/+source/debian-installer/ [2] https://translations.launchpad.net/ubuntu/hardy/+source/debian-installer/+pots/debian-installer/cs/+translate?show=changed_in_launchpad
[3] http://d-i.alioth.debian.org/l10n-stats/translation-status.html