Debian news

Zdravím všechny,
(s kým s netykám a je mladší, já jsem Dan(iel))
nedávno jsem se dokopal k tomu, abych se přihlásil k nějaké aktivitě. Bylo to překládání Debian News, které v zápětí chcíplo na pomalé aktualizaci (jak jsem pochopil), ale mám pocit, že je to bonus pro nás pro překladatele. Nikdy jsem se v tom neangažoval, takže nevím, jak je to náročné, ale mám pocit, že to je jedna z mála oblastí, kde se můžu revanšovat, jaká je situace teď? Při současné frekvenci vydávání to (IMHO)zvládnu sám (s asistencí zkušenějšího kolegy/ kolelktivu) a rád to udělám, co si o tom myslíte? Jak celý proces probíhá? Máte nějaké rady? Netroufám si moc?
Díky
D.K.