Re: DWN round-robin

On Wed, Dec 07, 2005 at 10:41:30PM +0100, Ondrej Sury wrote:
> Kdyztak me muzete pridat mezi prekladatel DWN.  Myslim, ze si na ne
> najdu jednou za cas, kdyz na me vyjde rada chvilku casu.

Nechci kazit radost, ale ve skutecnosti jsem mel v umyslu o weekwndu
oznamit ukonceni prekladu DWN, protoze poslednich nekolik kol
prispivali jenom 2 lidi a jeden dalsi clovek to asi nevytrhne.

Samozrejme iniciative se meze nekladou a kdyz mi nekdo posle
ad hoc prelozene cislo, nemam problem s jeho zverejnenim na webu,
ale obavam se, ze nejake organizovanejsi preklady budeme muset
(docasne?) ukoncit.

--
Miroslav Kure