Re: Jak probiha vystupni kontrola prekladu?

On neděle 04 září 2005 18:07, Miroslav Kure wrote:

> Zepta se :-)
>
> Protoze zatim nikdo systematicky nekontroloval praci ostatnich (tedy
> krome poslednich par tisicu hlasek z po-debconf sablon), tak se da
> rict, ze je potreba zkontrolovat vsechno, co kdy bylo (v Debianu)
> prelozeno.

No tak tedy! :) Co se mě týče, povedu si seznam hotových korektur i s verzemi
klidně sám, ale jestli se tím má někdy začít zabývat více lidí, bude tracking
naprostou nutností. Pro začátek potřebujeme alespoň sdílené místo (nějak
aktualizovatelná web stránka, Wiki, apod.), kde se mohou korektoři
koordinovat.

Jelikož jsem se rozhodl začít korekturami webových stránek, navrhuji
pragmatický způsob trackingu korektur - přidání komentáře přímo do wml
zdrojáku dané stránky. Bude to vypadat nějak takhle:

# Korektura:   Martin Vlk, verze 1.19

Z toho bude kromě jména korektora jasné, která verze je zkontrolována. Pozná
se tak, kdy již kontrola není aktuální.

Může to tak být?
vlcak