Re: [RFR] wiki://Apt

Doncs ara mateix ho canvio :). Per això volia fer servir la llista: sempre és millor que algú altre revisi :).

Text final:

'Que Debian sigui una distribució de Linux robusta és, en gran part, especialment al seu gestor de paquets.'

No faig servir altres estats a la URL (LCFC,DONE...) perquè la wiki és més dinàmica que els paquets i em sembla que potser no hi escau massa, però vosaltres teniu més experiència que jo, si ho creieu oportú canvieu l'estat :).

Daniel.

6. Sep 2018 18:54 by orestes@tsc.upc.edu:

El 6/9/18 a les 17:42, Aleix Vidal i Gaya ha escrit:
No sé respondre't amb exactitud a la teva primera pregunta, però per mi, que una distribució sigui robusta em sembla q és estable, que no fallen coses per falta de programari o de dependències entre un programari i un altre, entre controladors... No?

Tens raó amb el tema del "és a dir". Millor un "especialment", potser.

Que Debian sigui una distribució de Linux robusta és, en gran part, gràcies al nucli de Debian, especialment pel seu gestor de paquets.

Probablement caldria dir «...especialment AL seu gestor de paquets.»
--
Cordialment,

Orestes Mas