Re: Traduccions de bits.debian.org

Bon dia Adrià

> des de la llista de traducció al castellà s'està impulsant la
> traducció de les notícies del blog bits.debian.org.
>
> Realment no sé ni quina acollida tindrà ni si tan sols si correspon a
> una necessitat real del projecte, però en tot cas volia preguntar com
> veuríeu fer el mateix però en català.

Jo també he vist aquest tema i ho he estat mirant. De cara a la galeria,
les traduccions tendrien més visibilitat que les dels arxius debconf.
Jo m'estava pensant comença a traduïr les pàgines web que també tenen
molte visibilitat

> Ja m'imagino que hi ha altres prioritats i que els esforços s'hi
> haurien de centrar, però ho comento com una forma _diferent_ de
> col·laboració.

La llista, darrerament, està una mica desangelada, de manera que tot
resulta prioritari. Jo crec que estaria bé augmentar la visibilitat del
català en totes les webs de Debian de cara als usuaris.

Salutacions!

I. De Marchi