Re: [LCFC] po-debconf://bind9

Bon dia!

M'alegro de veure't altra vegada per aquí: això ha estat una mica
"desolat".

> Innocent, vigila el tema "arxiu", pq se't cola sovint.

Si, duc tota la vida fent servir la paraula arxiu (..i de fet encara no
entenc perquè es fa servir la de fitxer: per a mi, un fitxer sempre serà
un conjunt de fitxes).

> A més, en aquest fitxer hi ha la construcció "moves around", que vol dir
> "quan es mou" o "quan es mogui", no "quan està en moviment".

Val. Ja ho he modificat i reenviat al BTS

> Malauradament arribe tard a totes les correccions, ja vaig dir que no
> podria fer res en una temporada.

Bé, jo ara descansaré una mica del tema de traduccions.

gràcies

Salutacions!