Re: mantenidor qdacco?

Hola,

Doncs sembla clar que la retirada del qdacco, dacco (i altres..) ha
estat conseqüència de la retirada del hindent. Caldrà mirar si aquesta
dependència es pot substituir d'alguna manera o bé simplemente
prescindir-ne totalment (segons el què diu en Miquel Gea això és
possible encara que no desitjable).

Bé, gracies pels aclariments: em miraré tot plegat (...encara no sé
ben bé que fa tot això) i si tenc algun dubte suposo que m'ho podreu
aclarir (abans d'assumir el manteniment, haig de saber com funciona
tot plegat!).

I. De Marchi

El 14 de març de 2011 22:38, Carles Pina i Estany <carles@pina.cat> ha escrit: