Re: mantenidor qdacco?

Bon dia!

Gràcies per aclarir-me algunes coses. Ahir vaig mirar molt per damunt
el tema i algunes coses no em quedaren gens clares.

> Li vaig demanar al Sandro Tosi i em va dir que està el bug tancat
> perquè ja no és orfe, està fora de Debian. No com jo vaig entendre en primer
> instància que ell seria el mantenidor :-) En tot cas entenc que la feina podria
> continuar de l'últim lloc on en Miguel Gea (ex-mantenidor) ho vaig deixar.

I en sandro Tosi, no et va aclarir el motiu pel qual s'ha eliminat el
paquet de Debian? Veig que les raons de la supressió son:

[Date: Thu, 09 Sep 2010 13:20:38 +0000] [ftpmaster: Alexander Reichle-Schmehl]
Removed the following packages from unstable:

     dacco | 0.9+20071227-4 | source
dacco-cat-users | 0.9+20071227-4 | all
dacco-common | 0.9+20071227-4 | all
dacco-eng-users | 0.9+20071227-4 | all
libqdaccolib-dev |      0.8-3 | alpha, amd64, armel, hppa, i386, ia64,
kfreebsd-amd64, kfreebsd-i386, mips, mipsel, powerpc, s390, sparc
libqdaccolib-dev |   0.8-3+b1 | hurd-i386
libqdaccolib0.7 |      0.8-3 | alpha, amd64, armel, hppa, i386, ia64,
kfreebsd-amd64, kfreebsd-i386, mips, mipsel, powerpc, s390, sparc
libqdaccolib0.7 |   0.8-3+b1 | hurd-i386
    qdacco |      0.8-3 | source, alpha, amd64, armel, hppa, i386,
ia64, kfreebsd-amd64, kfreebsd-i386, mips, mipsel, powerpc, s390,
sparc
    qdacco |   0.8-3+b1 | hurd-i386
Closed bugs: 596051

------------------- Reason -------------------
RoQA; obsolete, unmaintained, dead, broken-builddepends

Resulta que el paquet qdacco depén de dacco, el qual depén de hindent
que també ha estat remogut de Debian

[Date: Thu, 09 Sep 2010 13:23:28 +0000] [ftpmaster: Alexander Reichle-Schmehl]
Removed the following packages from unstable:

   hindent |    1.1.2-8 | source, all
Closed bugs: 593163

------------------- Reason -------------------
RoQA; obsolete, unmaintained, dead upstream, orphaned for a long time

(pots veure l'informe a http://ftp-master.debian.org/removals-2010.txt).

> Sí, però en general he pensat que no. Potser m'ho replantejo en un
> futur llunyà. També tinc la sensació que si ningú li interessa
> mantenir qdacco potser és que no és interessant en sí mateix. Tot
> i que tal com he dit conec gent que le fa servir i útil.

Bé, els motius pels quals es manté un paquet....poden arribar a ésser
esotèrics. La veritat és que ara mateix pareix que "recuperar" aquest
paquet pot ésser una mica complicat ja que no depèn només
d'introduir-lo, si no també a tots els altres....

Realment, l'opció més directa per aconseguir que torni a Debian....es
que t'encarreguis tu mateix del manteniment.

De tota manera, jo encara li pegaré una ullada a tot això: però tampoc
em comprometo (almenys per ara) ja que primer hauré de tenir ben clar
com funciona tot plegat.

Salutacions!

I. De Marchi