[RFR] po-debconf://nss-pam-ldapd

Hola,

En aquest correu adjunto la proposta de traducció amb les revisions comentades. Si hi veieu cap altra cosa, no dubteu en comentar-la.

Ara mateix estic mirant els dos llistats dels quals has passat l'enllaç, les dues llistes semblen iguals... estic a l'espera.

Salutacions,
Águstí

El 25 d’octubre de 2010 19:29, Jordi Mallach <jordi@debian.org> ha escrit:
Hola!

On Mon, Oct 25, 2010 at 05:44:55PM +0200, Agusti Grau wrote:
> Espero poder començar aquesta nit. Aprofito perque voldria preguntar-te dues
> coses:

Molt bé!

> El procediment per a pujar les traduccions és A) directament a la persona
> que avisa a la llista B) mitjançant un bug C) utilitzant la nomenclatura. És
> així? Segons vagi sortint la feina es va fent?

En principi hauriem de fer servir la C, excepte si és una emergència
perquè cal fer l'actualització immediatament.

Els últims fitxers que han aparegut a la llista han anat per la B, perquè
fa tant de temps que no fem servir el sistema que ni sabia si encara
estarà en marxa el robot que ens llig i captura les dades, o què.

Per a que aquest mètode de treball funcione, cal que siguem no només uns
quants traductors, és més important que hi hagen revisors que facen la
segona lectura.

Si vols anar fent, el que faria jo seria mirar la llista de plantilles que
es van quedar fa anys en el sistema sense finalitzar amb un BTS#XXX i
veure si realment van acabar "penjades" o si finalment es va actualitzar
la traducció tot i que no s'ha reflexat al sistema, per a netejar-ho, i
així no perdem traduccions ja fetes fa anys.

Una vegada netejat això, podem anar fent nous ITT i anar avançant.

Què us sembla a la resta?

Guillem, quina llista hauríem de seguir ara mateix,

http://i18n.debian.net/debian-l10n/catalan/ca.by_status.html

o http://ca.debian.net/?

Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/