Re: RFR: emdebian-grip

Hola Xavi,

El 11 de març de 2010 12:44, xavi <lorajoler@paranoici.org> ha escrit:
> Per cert que jo em trobo en una situació semblant. M'he apuntat a la
> llista per col.laborar però la veritat es que no se ni per on començar. La
> veritat es que si algun ens pogués guiar una mica...

Benvingut! :-)

Jo de moment vaig llegint http://ca.debian.net/intro, es parla d'una
plana a alioth per mirar les estadístiques de traduccions que no he
trobat. He vist http://ettin.org/pub/debian/dimstats/index.ca.html,
però sembla que es refereix només al debian-installer manual.

No sé si exactament que es el que et fa falta, però jo bàsicament faig
anar l'editor poedit amb el po/ca.po (fitxer de traduccions) d'interès
i després faig anar 'msgfmt -c --statistics po/ca.po' per comprovar
que tot està OK i l'envie al programador (encara que sembla que hi han
procediments per fer revisions i altres coses interessants a través
d'aquesta llista)

Xavi, si tens cap dubte, demana a la llista. Imagine que hauries de
començar per demanar una tasca si no saps que fer o enviar un (ITT)
sobre la traducció que vols començar.

Salutacions,
--
 Héctor Orón

"Our Sun unleashes tremendous flares expelling hot gas into the Solar
System, which one day will disconnect us."