Re: [RFR] po-debconf://squid

Carai!

M'he quedat ben sorprès amb el darrer missatge de David Planella...
M'explico: quan he llegit «teniu» com a imperatiu m'ha sobtat perquè
pensava que era «tingueu», així que ho he buscat i... els dos són
correctes!

Què maco és el català amb aquestes mil i una formes ;-)

Estic d'acord amb les correccions que ha proposat.