Re: Revisió del manual

--- Jordà Polo <jorda@ettin.org> escribió:

> única
> estones.
>
> Hi ha diverses versions del manual, una per
> arquitectura[1]. L'ideal
> per revisar seria fer-ho a partir dels .xml
> originals, per assegurar
> llegir-ho tot i no repetir. Però sempre es pot fer
> la revisió d'una
> sola arquitectura, la major part del text no canvia.
>
>  1. http://d-i.alioth.debian.org/manual/#links

  Una resposta molt correcta. M'ho haig d'anar llegint
a estones "de parada" amb una PDA. Agafaré la versió
txt i faré la revisió del text final sobre la versió
i386.

  Com ja vaig col·laborar en la versió arxivada conec
tant el procediment com les limitacions, Això mateix
també em facilitarà el reconèixer possibles paranys.
El bo és que aquest mètode de revisions per part de
diferents persones minva la posibilitat d'aquest tipus
d'errades. Ja l'estic llegint! :)

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca