RE: Revisió del manual

  Hola

  Perdò a tothom, això anava a l'altra llista.

--- Antoni Bella <evasten5@yahoo.es> escribió:

>   Hola Jordà

>   Saps a on podria trobar tot el manual en una única
> pàgina web? Maniria bé per llegir-lo tot a estones.
> Poca cosa més puc fer que oferir observacions per a
> que algú les arrangi.

> repetida
> que
> >

>   Quedar-se amb particionar/t.

> tal
> >

>   Manllevar el deshabilitar em sembla horrend. En
> breu
> faré un escrit per explicar què, i en quin context,
> no
> tinc el PC a mà per a fer-ho ara.

> [...]

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca