Re: [RFR] po-debconf://openldap2

On ds, 2004-04-17 at 11:01, Aleix Badia i Bosch wrote:
> Fitxer: openldap2_2.1.26-1_templates.pot
> Versió: 0.1
> Estat Total: 20 Fuzzy: 0 Untranslated: 0
> Historial
> 17/4/2004 Aleix Badia i Bosch (0.1)
>
> Cadenes fuzzy o untranslated pendents:
>
> -- Fuzzy
> -- Untranslated

"El nom del domini s'utilitza per construir el DN base del directori
d'LDAP. "
"Si introduïu foo.bar.org el DN base serà dc?foo, dc=bar, dc=org."
                                       -----^ typo?
------------

"Heu d'introduir la contrasenya de l'administrador dues vegades.
Recordeu que "
"les diferències com majúscules/minúscules i espais en blanc ho
condicionen."

Jo posaria: "les diferències com majúscules/minúscules i espais en blanc
són rellevants."
------------

"Des de la versió 2.1 de l'OpenLDAP, els programes de suport ja no
estaran "
"integrats al servidor, es carregaran dinàmicament. Implica que la "

Jo posaria: "integrats al servidor, sinó que es carregaran dinàmicament.
Això implica que la "

"configuració de l'slapd s'ha de modificat per carregar els mòduls pels"
                                     ----^

"Les seqüències d'instal·lació dels paquets OpenLDAP 2.0 antic creen un
"
"directori que no s'ajusta amb l'esquema d'ldap. La nova versió és més "
                     -------^

Jo posaria "no s'ajusta a l'esquema..."

Orestes