Re: [RFR] po-debconf://libusb

Hola Aleix,

M'he dit que intentaré revisar un fitxer teu cada dia.  Sé que és molt
menys de la quantitat que tradueixes, però quelcom és quelcom, com no
diu ningu. :-)

- Aleix Badia i Bosch <abadia@ica.es> va escriure:

> Fitxer: libusb_1:0.1.8-4_templates.pot
> #: ../libusb-0.1-4.templates:3
> msgid "/proc/bus/usb must be mounted to use libusb"
> msgstr "El /proc/bus/usb s'ha de muntar perquè utilitzi la libusb"

No seria més correcte "per utilitzar la libusb" ?

> #. Type: note
> #. Description
> #: ../libusb-0.1-4.templates:3
> msgid "Currently, it is not mounted, hence this note."
> msgstr "Actualment no està muntat."

... "Per això, es veu aquesta nota." (o quelcom aixi, no?  Sé que
sona pesat, no sé, que pensa la penya?)

"amb el suport per a USB" ...

records,
Matt