Re: Estat de la web

On Wed, Jul 30, 2003 at 01:30:13AM +0200, Antoni Bella Perez wrote:
>   Hem sembla bé però: Com ho fem per a que arrivin les coses a la llista? Que
> de fet és del que es tracta. També, esmenta algun d'aquests errors, més que
> res perque m'interessa localitzar-los.

A què et refereixes amb que arriben a la llista? Enviant els diffs a la
llista per a que la gent els puga veure és suficient. Ara falta veure si
hi ha gent amb ganes de revisar coses.

Errors a les coses de CD/ que vas enviar:

-#use wml::debian::cdimage title="Informació sobre imatges de CD oficials de Debian GNU/Linux" BARETITLE=true
+#use wml::debian::cdimage title="Informació oficial sobre imatges de Debian GNU/Linux per a CD" BARETITLE=true

El que és oficial són les imatges, no la informació...

-    <p>El README del CD indica que és una versió beta no oficial. El
+    <p>El README del CD indica que que és una versió beta no oficial.
El

-    README està equivocat, <em>és</em> el CD oficial. Perdoneu per la
+    README està equivocat, <em>és</em> el CD oficial. Perdó per la

No és millor "perdoneu"?

-    suporta</a> imatges d'arrancada de 2.88MB. La manera més fàcil per a
-    començar a instal·lar Debian en aquestes maquines es executar
+    suporta</a> imatges d'arrencada de 2.88MB. La manera més fàcil per a
+    començar a instal·lar Debian en aquestes màquines és executant

El canvi de la segona línia sembla incorrecte.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/