Re: Traducció de l'instal·lador

A Dilluns 14 Juliol 2003 16:30, Robert Millan va escriure:
> Hola!
>
> Normalment no m'hi fico en aquestes coses, però com que estic entre
> traductors suposo que la crítica constructiva serà apreciada.
> (si no ho és, et prego disculpes)

  Totes les crítiques són benvingudes i més quan escric correus sense passar
l'Ispell (quan l'uso, el pobrissó cada dia treballa menys :)).

> Hauria de ser "haver apujat". "haver" sempre va amb "v" baixa i la
> diferència entre "pujar" i "apujar" és:
>   - "pujar" vol dir que ascendeix la mateixa persona que puja
>     ("pujo les escales")
>   - "apujar" vol dir que la persona està fent ascendir alguna altra cosa.
>     ("apujo les pàgines web")

  Cert <http://dcvb.iecat.net/results.asp?Word=pujar>, gràcies per
l'aclariment. Afectuosament també en solo dir enfilar.

> Que per cert, fa poc m'han afegit al grup webwml. Jordi, si estàs massa
> ocupat i vols ajuda per actualitzar el cvs estic a la teua disposició.

  Per alguna cosa ha de servir. ;-)

  NOTA: A la pàgina principal surt semanals -> setmanals.
	<http://dcvb.iecat.net/results.asp?Word=semana>

  Siga com siga, organitzeu-ho a la pàgina web, per a que no tinguem que anar
preguntant coses bàsiques per ací.

  Toni
--

  Sort