Re: Traducció de l'instal·lador

Hola!

Normalment no m'hi fico en aquestes coses, però com que estic entre
traductors suposo que la crítica constructiva serà apreciada.
(si no ho és, et prego disculpes)

On Mon, Jul 14, 2003 at 04:01:17PM +0200, Antoni Bella Perez wrote:

> 	- Com està la qüestió del nou instal·lador?
> 	- La traducció de apt?
> 	- Les pàgines web?
> 		* Encara en tinc unes quantes que s'haurien d'haber pujat

Hauria de ser "haver apujat". "haver" sempre va amb "v" baixa i la diferència
entre "pujar" i "apujar" és:
  - "pujar" vol dir que ascendeix la mateixa persona que puja
    ("pujo les escales")
  - "apujar" vol dir que la persona està fent ascendir alguna altra cosa.
    ("apujo les pàgines web")

Que per cert, fa poc m'han afegit al grup webwml. Jordi, si estàs massa
ocupat i vols ajuda per actualitzar el cvs estic a la teua disposició.

--
Robert Millan