Date: Sat, 01 Mar 2003 20:29:55 +0100
From: Jordi Mas <jmas@softcatala.org>
To: David Poblador <david@nirvanis.org>,
   Xavi Drudis Ferran <xdrudis@tinet.org>
Subject: Memòria de traducció i diccionari

Hola,

Aquest són els dos projectes que us he comentat verbalment després de la
xerrada. No hem fet cap anunci públic perquè ambdós projectes s'han de
revisar acuradament en cara, el primer es va fer públic fa dos o tres
setmanes i el diccionari a finals de l'any passat.

Jo estic especialment emocionat amb la memòria de traducció, espero que
pugui fer tal útil a altres com ho està sent a nosaltres. Ambdós projectes
són allibertats amb la Llicència de documentació lliure de GNU.

;-------------------------------------------------------------------------

** Memòria de traducció

L'objectiu d'aquest pàgina és publicar les memòries de traducció dels
projectes més importants realitzats per Softcatalà, amb l'objectiu que es
puguin aprofitar per a altres projectes, dins i fora de Softcatalà, així com
per tenir un corpus informàtic anglès-català lliure de referència de
programari traduït al català.

http://www.softcatala.org/projectes/eines/mt/

** El Diccionari informàtic de Softcatalà

Aquest projecte té com a objectiu l'elaboració d'un diccionari en català,
sobre la informàtica i la societat de la informació, i sota la llicència
GFDL (GNU Free Documentation License, Llicència de documentació lliure de
GNU).

http://www.softcatala.org/projectes/dicci/

Salut,

--