Re: international/Catalan i més

On Mon, Mar 11, 2002 at 10:00:19AM +0100, Antoni Bella wrote:
>   M'agrada la pàgina, una mica seca per als que fa un temps que correm per
> aquí però ja l'omplirem.

Ja dic. Escriptura de matinada, i tal. :)

> Aquí et reporto alguna errada o afegit meu per a
> complementar una mica. Al final trobo a faltar una relació als templates que
> també són importants (no he afegit res). Pel demés està força bé tot i que
> com molt bé dius s'ha d'ampliar.

Vaig mirar si ficar-ho o no, i com de moment no tenim un "esforç
organitzat", no el faig ficat. Només hi ha templates en català per a uns
5 source packages. Ho afegiré.

>   Per cert dius "Notes del Llançament" i amb tot el que he vist fem servir
> "Notes de la Versió", es pot canviar però tindriem que estar a l'aguait amb
> aquestes coses.

Ok, lapsus.

>   A, he vist les noticies de Barrapunto i cat-linux, suposo que no hi deu
> haber-hi cap més Oskuro per la xarxa. <b>Bona feina</b>.

Credits: cat-linux --> oskuro :) ; barrapunto --> Yonderboy (aka Miquel :)

> També tinc pensat
> vejam si entre tots podem enviar a Vilaweb una notícia per a quan s'alliberi
> Woody. Si els hi escrivim nosaltres podrem aprofitar l'ocasió i fer
> referències més precises del que es fa per aquí, vaja que un enfocament de
> superació personal no ens aniria malament.

Què és vilaweb? S'ha anomenat alguna vegada, però mai l'he visitat.

>   Ahir em vaig liar amb el apt i ja el tinc acabat sols em queda depurar-lo i
> enviar-lo a la llista, faig jo quatre proves per treure el més gros i aquest
> cap de setmana el tindre, ara em poso amb el que ja tindria que estar...

guay!

>   També t'envio la resta del directori doc/*, ja fa dies que el tinc i no
> trobo corrector pel que tu mateix quan puguis.

Els que quedaven de doc/ per a pujar s'els vaig passar a Ignasi tura,
que es va oferir per a corregir-los. Ignasi, com va?

> Jo posaré el fre temporalment,
> ja que amb les DWN i corretgir el que vegi ja m'ocuparà prou temps. Ejem,
> potser algun templates però crec que si no s'amplia la base de traductors
> fora una bèstiessa llançar-se fins on no es puga arrivar.

Sí, perque hi ha una barbaritat de templates.

Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux
 Reinos de Leyenda  || jordi@debian.org          || http://debian.org

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E