Re: international/Catalan i més

Els que quedaven de doc/ per a pujar s'els vaig passar a Ignasi tura,
que es va oferir per a corregir-los. Ignasi, com va?

Ai, Mare de Déu. Aquesta setmana ho tinc! Perdoneu que van haver algunes coses que no vaig esmentar en la primera carta: -Que no podré treballar tant com havia fet l'any passat. Ara tinc força més feina (bé, és que vaig ser a la llista durant l'agost :) -Que com que tinc problemes amb el correu per cristos amb l'Exim i la meva inoperància, ara faig servir el Mozilla com a MUA i és un desastre per a llistes si el comparo amb el Mutt. De què que no llegeixo la teva pregunta! A la que tingui el portàtil configurat, em tiro de la moto, acabo de configurar la xarxa del portàtil, me'n vaig on treballa el meu pare on tenen una connexió violenta, faig tot de marranades amb l'apt-get i actualitzo ni que sigui l'escriptori, ni que sigui a congelat! (frozen, eh? ;)

>[PREMSA]

Em sembla molt bé la història de preparar la comunicació a la premsa: m'imagino que a l'Avui se'n pot fer força ressò, ja que, com a lector habitual d'aquest diari, sempre han fet força ressò de les històries de SoftCatalà i han enfocat l'assumpte de Güinous amb prou cinisme. Per València, l'equivalent és el setmanari El Temps: aquests, a la secció d'Economia i Empreses, en el seu moment havien parlat de l'alliberament de Mandrake en Català, o sigui que...

El que seria interessant és incidir en algun aspecte que ens diferenciï de Mandrake, com ara la robustesa... (No he fet servir Mandrake, i bé que em diuen que coi, tots els Linux són igual de durs. A mi com no m'agrada discutir-me per aquestes coses, bé, no dic res, però Mandrake es basa en RedHat, i a debian-user internacional era ple d'ex-administradors rebotats de RedHat...)
Com aquí tots som debianistes :) podem parlar amb més calma del tema...

Una altra cosa que voldria dir-vos, que vaig oblidar-me de fer, és que voldria felicitar-vos per l'enorme feina feta. Abans i després de reincorporar-me a la llista, vaig estar mirant el que s'havia fet, i allà era jo, amb la boca oberta davant el monitor... "La mare, fins i tot han traduït el manual!" Bravo!

Salut,

Ignasi