Re: Templates de X

On Sun, Mar 10, 2002 at 12:19:01PM +0100, Antoni Bella wrote:

>   Estan preparant la revisió -15 del X System i m'asembla que no inclouen els
> templates en català que varen traduir per aquí. Podeu comprovar-ho a la
> llista de canvis d'en Branden:
>
> http://people.debian.org/~branden/woody/xfree86_4.1.0-14pre15v1_i386.changes
>
>   Se suposa que hi tindria que sortir no? A la pàgina principal surt que
> estan traduits pero no sembla inclure'ls en la nova revisió.

	El la pàgina de Branden apareixen tots els mòduls com a OK
    excepte l'xserver v3, així que és possible que Branden encara no
    haja terminat de repassar les traduccions que li envií.  No pense
    que tarde molt més...

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @