Re: Últim de Bugs

On Fri, Feb 22, 2002 at 04:13:57AM +0100, Antoni Bella wrote:
> [...]

	Sí, és més, pense que per no marejar, quan s'estiga fent referència
    a alguna classe de cadena literal, com el camp de la capçalera del
    correu, el nom d'una variable, etc. _no_s'ha_de_traduir_, més que res
    pq, si es tracta per exemple de canviar el valor d'una variable, és molt
    difícil trobar-la, ja que se li ha canviat el nom.  El problema és que
    a voltes el missatge original no deixa clar que es tracta d'una cadena
    literal (i.e. no ho entrecometa), i a sovint no hi ha més remei que
    mirar el codi on apareix el missatge per saber si el mot és traduible o
    per contra és un literal.  Per això també pense que és recomanable
    entrecometar tot allò que no forme part estricta de l'idioma (noms de
    variables, programes, opcions...) tot i que la traducció resultant pot
    semblar una mica sobrecarregada de cometes.  És qüestió de trobar un
    equilibri.  Bé, ningú ha dit que la feina de traductor/a siga fàcil!

    Buenu, només és una opinió... au!
	Ivan

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @