Re: tot preparat

On Thu, Nov 22, 2001 at 09:12:35PM +0100, Jordi Mallach wrote:
> A falta de 10 minuts de traduir un readme.txt (20 línies de texte),
> està tot acabat i demà intentaré construir el primer joc de disquets per
> a que la gent puga provar i tal.
> Ara m'he d'anar... merde.

	Ahunda!  Així doncs, amb això i la libc + locale ca tenim un sistema
    ja usable en català, no?  Un dubte que tinc és pq a voltes la Xlib es
    queixa de que el locale no és suportat per la Xlib (potato).  No entenc,
    el locale hi és, el .po de la libc tb hi és, i la Xlib no té .po enlloc.
    Què faltaria traduir per que es puga usar el locale ca sense perill en X
    (p.ex. blackbox peta directament).

    Apa!
--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @