Er: Re: Eguneratzeko POak daude

dooteo-(e)k esan zuen:
> Kaixo guztioi,
>
> Azken egunetan Christian-ek PO batzuk bidali ditu eguneratzeko. Hala ere
> ez dut inork eguneraketa horiek egingo dituenaren berririk...

Zein eguneraketataz ari zara? Ni liauta ibili nauk eta ezin izan dut so
gehiegi egin baina zerrendan egiteko bat bakarrik dagoela uste dut
(dbconfig-common) eta bihar egitea pentsatzen nuen, baina egin nahi
izanez gero zuk egin.

Beste fitxategi batzuez ari bazara (zuri zuzenean bidaliko dizkizu zuk
egindakoak) esan eta agian nombait zerrenda bat ipini dezakegu egiten
gaudenarekin lana ez bikoizteko.

> Nola dago gauza?

po-a itzuli eta bug bat ireki po-a bidaltzeko, hori reportbug bidez
egiten da, bein po-a prest duzuenan eu.po bezala berrizendatu eta
dagokion paketeari bug-txosten batetan bidali.

Nik komando hau erabiltzen dut (erantzunak autmatizatzearren):

reportbug -s "[INTL:eu] PAKETEARE-IZENA debconf templates Basque translation update" -S wishlist -T l10n -T patch -c -A /FITXATEGIAREN-BIDEA/eu.po --list-cc=debian-l10n-basque@lists.debian.org PAKETEARE-IZENA

Hau bai hau erabiltzeko debian-eko biltegiak egon behar dira
lehenetsirik /etc/apt/source-list fitxategian.

Hau egiteko arazorik baduzu esan eta laguntzen saiatuko eta ezin bada
nik irekiko nuke bug-a baina zuk egitea lortzen badugu nirekiko
dependentzia apurtzea lortuko genuke (proiektuarentzat hobe dela uste
dut egia esateko).