Re: grub2 1.96+20081005-1: Please update debconf PO translation for the package grub2 in experimental

dooteo-(e)k esan zuen:
> Yeuuuuuuuuuuup Pi,
>
> Euskaratu ditut itzuli gabe zeuden 2 mezuak. Kontu bat 'GRUB Legacy'
> dagoen horretan utzi dut... agian 'GRUB ondare' jar daiteke, baina nire
> zalantzak ditut.
>
> OOoaintxearte,
>
> Dooteo

Oraintxe ohartu nauk bug bidez nahi dutela, hik bera egin dezakek baina nahi badiak irekiko diat nik bug-a. Zuk egin nahi izanez gero
debian batetatik horrelako zerbait egin:

reportbug -S wishlist -s "[INTL:eu] PAKETE-IZENA debconf templates Basque translation" -T patch -T l10n -A /tmp/eu.po PAKETE-IZENA

ala

--
Piarres Beobide