Re: lilo 1:22.8-6.3: Please update debconf PO translation for the package lilo

Bai ikusi diat, mertzis. Ez dakit zergatik ez zen nik bidalitako POa
hartu. Denbora piskat dudanean aztertuko dut non gertatzen den arazoa...
Orain oso lanpetuta negok OOo windows sisteman konpilatzen.

Bidali txantiloiak eta joango nauk gauetan euskaratzen, beste norbaitek
lagunduz gero askoz ere hobeto guztiontzako :)

OOoaintxearte,

Dooteo

Jatorrizko mezua: ar., 2008-11-04 10:15 +0100, egilea: pi