Re: Uploading linux (4.7.2-1) to unstable

Ben Hutchings <ben@decadent.org.uk> wrote:

> I intend to upload linux version 4.7.2-1 to unstable later this
> week.

Hello Ben,

AFAICS bug #833183 (kernel seccomp support required by current
systemd in unstable but not enabled on all platforms) is still
open in current git.  Can you take a look at that before doing
the upload?

Regards,
Karsten
--
Gem. Par. 28 Abs. 4 Bundesdatenschutzgesetz widerspreche ich der Nutzung
sowie der Weitergabe meiner personenbezogenen Daten für Zwecke der