Re: rete fra 2 debian e dist-upgrade

On Mon, 25 Apr 2005 12:38:32 +0200
Cristian Versari <cversari@csr.unibo.it> wrote:

> da un "apt-cache show apt-proxy":
>
>   apt-proxy automatically builds a Debian HTTP mirror based
>   on requests which pass through the proxy.  It's great for
>   multiple Debian machines on the same network with a slower
>   internet link.
>   .
>   The archive is automatically kept up to date using http,
>   ftp or rsync.  Cache cleaning of unused and old versions
>   is configurable.  You can also import the contents of
>   your apt cache into the archive using apt-proxy-import.
>

> Cristian

ciao Cristian
grazie per la risposta

eh eh, le strade di apt sono infinite :-)
questa mi sembra una soluzione percorribile...

daro' un occhio ad apt-proxy ed ai suoi requisiti...
nel caso, vi rompero' nuovamente le scatole :-)

grazie
ciao
--
La capacita' di apprendere e' un dono naturale
La propensione ad apprendere e' una dote acquisita