Re: debian testing -> stable

Lucio wrote:
mtms ha scritto:

A naso potrei risponderti gennaio 2005, ma è solo una mia impressione.

Cosa te lo fa pensare? Te lo chiedo perché io ho un'impressione molto diversa, ovvero che prima di un anno non se ne parli.

Ecco due punti di vista sulla faccienda preso da Debian Weekly News - December 7th, 2004

****************
Does Sarge really matter? Joe 'Zonker' Brockmeier [12]wondered if it
really matters whether or when Debian releases the sarge distribution
as official release. He added that the official release date doesn't
really mean anything, since sarge is already widely in use. He
emphasises on one of the nice things about Free Software which is
immediate availability. Andreas Barth [13]responded.

 12. http://blogs.zdnet.com/open-source/index.php?p=56
 13. http://blogs.turmzimmer.net/2004/12/06#why-release
****************

Qui invece c'è qualche indizio che alcune parti di Sarge sono in freez e quindi non dovrebbe mancare moltissimo: penso qualche mese, non penso sia concepibile che alcune cose non siano più aggiornabili, mentre altre lo possano essere per un arco di tempo molto lungo

****************
New Debian-Installer Branch. Joey Hess [18]announced that he has
created a special development branch for the debian-installer sarge
will use. The main trunk is now open for post-sarge changes. This
means that the installer for sarge is more or less frozen. Christian
Perrier additionally [19]urged developers to avoid string changes.

 18. http://lists.debian.org/debian-boot/2004/11/msg01344.html
 19. http://lists.debian.org/debian-boot/2004/11/msg01347.html

Davide

--
Linux User: 302090: http://counter.li.org
Prodotti consigliati:

Sponsor:
Prestiti Online. Scopri subito se sei finanziabile. in 24 ore senza spese né anticipi, clicca qui
*
Clicca qui: http://adv.email.it/cgi-bin/foclick.cgi?mid)08&d=9-12