Re: ancora problemi con l'invio della posta

Ciao,
allora ho configurato già exim con l'opzione smarthost in questo modo:
1) opzione n.2 (internet site using smarthhost)
2) visible name for your system 'inwind.it'
3) other names which appear on incoming mail message... 'none'
4) are there any domains you want to relay mail for---that... 'none'
5) Are there any networks of local machines you want to relay mail for? 'none'
6) Whioch machine will act as the samrthhost... 'mail.inwind.it'
7) Which user account should system administrator mail to go? 'giulio'
8) Do you want to replace /etc/aliases file... 'y'

Cosa potrebbe essere sbagliato?
Grazie molte x le risposte!!
Ciao
Giulio F.