Re: La angla lingvo ne estas la universala lingvo.

Serge Leblanc <serge.leblanc@wanadoo.fr>

> En la unua =C4=89apitro, vi skribis ke la angla lingvo estas la universala
> lingvo.=20
> Nu tio ne pravas. Si tio estis prava, la tradukado al aliaj lingvoj ne
> motive okazos.
> Mi petu vin forvi=C5=9Di tion malveran jeson, kiu propagas =C4=89i tiun men=
> sogon.

Jes! Mi samopinas tute kaj mi estas vere anglo! Ducent jaroj antaux,
la franca lingvo estis "universala"... Post ducent jaroj, kio?

I agree with Serge. Section 1.1 seems a big fib and quite some
up-yours to the translation teams. English is just today's
working language.

> Dankon respekti la kulturan diversecon.
Bonvolu!

Gxis,