Re: SGML, XML, Debian in french (?) please ...

On Thursday 19 August 1999, at 13 h 49, the keyboard of MARIANO Georges
<mariano@terre.inrets.fr> wrote:

[Rappel pour ceux qui ne connaissent pas: la liste des listes Debian :

]

> où cause-t-on de l'utilisation des technologies SGML/DTD/XML/et associées

debian-sgml@lists.debian.org

 debian-sgml
    Discussion of issues related to SGML on Debian systems with an stress on
proper integration of tools, packaging standards and the writing of
documentation for SGML users. Therefore relevant for maintainers of SGML
related packages. Discussion on the use of SGML packages is fine, too. All
aspects of deployment and development relating to SGML and XML in general and
particular DTDs, as well as related standards and technologies like DSSSL and
XSL, can be discussed here.
    Moderated: no     Subscription: open

Et, sinon, ça dépend du sujet. (SGML est un très vaste monde.)

> 	- en ** français ** ... (ben ouai, sinon la réponse est
> 	simple...)

Raah, là, je ne sais pas. Mais je crois pouvoir répondre sans risque que cela
n'existe pas (j'ai vérifié sur Francopholistes). biblio-fr ne semble pas
s'intéresser au sujet mais ce serait peut-être une bonne idée que de leur
demander.

--
Stephane Bortzmeyer
http://www.internatif.org/bortzmeyer/