Re: Debian @ T-DOSE, fontys, rachelsmolen 1, eindhoven, zat 11 mei, 10:00

On Fri, May 03, 2019 at 03:40:48PM +0200, Joost van Baal-Ili?? wrote:

> Misschien dat Anne Bezemer (bcc-d) dat ook wil doen?

> Denk niet dat t kwaad kan er sowieso een stuk of 5 klaar te hebben.

> Mooi!
>
> Ik weet niet hoe de T-DOSE-organisatie de verdeling van de tafels regelt; als
> je er vroeg bent zal er misschien nog wel geschoven kunnen worden mocht dat
> nodig zijn.
>
> Ik hoorde dat we ook Debian FreedomBox-en ( https://freedombox.org/ ) gaan
> verkopen.

Ja, dat klopt. Het concept "Freedombox" is gebouwd met Debian packages.
En kant-en-klaar te koop op open source hardware. Debian tastbaar. Geweldig.

Op T-DOSE heb ik de Olimex Freedombox pioneer kits voor de verkoop bij
mij. 105 Euro per stuk.  De website vermeld 82 Euro, maar dat is zonder
BTW en zonder verzendkosten.

> Tot zaterdag de 11e, Groeten,

Jep.  Gewoon tegen de wereld zeggen dat Debian bestaat.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven