Debian @ T-DOSE, fontys, rachelsmolen 1, eindhoven, zat 11 mei, 10:00 (was: Re: USB-sticks)

Hoi Paul,

On Fri, May 03, 2019 at 03:31:11PM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Is er ook iemand die wat USB-sticks maakt voor de T-dose?

Misschien dat Anne Bezemer (bcc-d) dat ook wil doen?

> Eventueel kan ik ze ook maken. (hoeveel?)

Denk niet dat t kwaad kan er sowieso een stuk of 5 klaar te hebben.

> Overigens heb ik een eigen tafel geregeld bij T-dose. Het lijkt me leuk
> de tafel naast de Debian-tafel te hebben. Ik neem vooral wat computers
> met Debian mee, maar wellicht ook wat niet-Debian dingen (Google-vrije
> telefoon met LineageOS, OpenWRT router, Tails USB stick).

Mooi!

Ik weet niet hoe de T-DOSE-organisatie de verdeling van de tafels regelt; als
je er vroeg bent zal er misschien nog wel geschoven kunnen worden mocht dat
nodig zijn.

Ik hoorde dat we ook Debian FreedomBox-en ( https://freedombox.org/ ) gaan
verkopen.

Tot zaterdag de 11e, Groeten,