Re: gezocht: Debian T-shirts voor de verkoop; demo-systeem; booth-personeel

On Thu, Nov 05, 2015 at 08:25:45PM +0100, Paul van der Vlis wrote:
> Hoi Joost,

> Ja, dat lukt dus op sommige laptops. Ik heb ook Olinuxino hardware met
> de echte Debian en telefoons met Replicant.

Dat vind ik gaaf!

> [...]
> Dit is overigens nu nog goedkoper:
> http://www.lulu.com/shop/rapha%C3%ABl-hertzog-and-roland-mas/the-debian-administrators-handbook-debian-jessie-from-discovery-to-mastery/paperback/product-22408803.html

> Blobware ;-)

> Ik heb vele demo-systemen, waarvan er best een aantal op de Debian stand
> mogen. Ik kom met een camper en kan daarom veel meenemen, ook
> beeldschermen lijkt me.

> Het schijnt wie-het-eerst-komt te zijn. Ik denk dat ik de avond ervoor
> al kom, en waarschijnlijk 's ochtends wel twee tafels naast elkaar kan

Prima insteek.
Hoe laat ik er die zaterdag ben (vanuit Breda) dat weet ik nog.
Wat ik wel weet is dat wel de reservering vastligt, niet de allocatie.
Dus inderdaad "wie het eerst komt, wie het eerst maalt"

Dat we "buren" worden is helemaal goed.
Jawel, er is Debian stand aangevraagd en toegewezen.
(Nee, dat was eerder nog niet groot ge-communiceert)

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven