Re: Verrijken van een Debian-booth in Nederland

On Mon, Sep 22, 2014 at 09:53:01PM +0200, J.A. Bezemer wrote:
> [...]

Volgend event is T-DOSE, laatste weekend van oktober.

Zo juist https://lists.debian.org/debian-events-eu/2014/09/msg00000.html
verstuurt.

> Eens even de administratie nageplozen en uitgevonden dat het kleine
> potje net iets boven de 600 eurootjes gevuld is. Maar... dat hobbelt
> al een verdacht aantal jaren in diezelfde buurt, namelijk sinds
> 2008, terwijl er elk jaar hooguit een paar tientjes uit zijn gegaan.

Software Freedom Day, afgelopen zaterdag, bracht  57E09 in het laatje.
Jawel, mensen waarderen Debian ook financieel!

> Dus wat mij betreft uitstekend om daar leuke/interessante dingen
> voor te kopen, met de kanttekening dat we het maar 1 keer kunnen
> uitgeven. Sponsoring (evt. gedeeltelijk) is natuurlijk ook een prima
> optie.

Dp welk IBAN nummer onder welke vermelding wil je donaties ontvangen?

> (enz enz)
>
> Helemaal geweldig! Ik laat het graag aan een ander over om zulke
> dingen te regelen, en bij gebrek aan sponsoring zie ik de rekening
> wel verschijnen.

Verdere co-ordinatie kan via:
* https://wiki.debian.org/DebianEvents/nl/2014/T-DOSE
* deze mailinglist
* off-list met lijst die groeit door de "Reply-to-all"

> Sponsors die een nette bevestiging/bedankbrief willen krijgen, kun
> je naar mij <info@dddi.nl> doorverwijzen.
>
> Oh, en de bekende flyers heb ik de laatste jaren zelf op 160grams
> gekleurenlazerd, dus daarvoor hoef je niet perse op zoek naar een
> drukker.

Kleurenlazer? Ik vind het er gedrukt uitzien. Ja, dat is een compliment

> Groeten,
> Anne Bezemer

Groeten
Geert Stappers