Re: SFD14, Software Freedom Day 2014, zaterdag 20 september Utrecht

On Thu, Aug 28, 2014 at 11:21:52AM +0200, Rutger van Sleen (NLLGG) wrote:
> [...]
>>> mensen (beginners en gevorderden) een leuke dag in de FLOSS wereld te

Oorspronkelijk Subject: Re: SFD14 / BSP / Debian packaging workshop
aangepast om nu de aandacht op SFD14 te richten.

> De vaste locatie van de NLLGG is Tamboersdijk 9 in Utrecht. Er staat
> natuurlijk niets en niemand in de weg om elders (meerdere) soortgelijke
> evenementen te organiseren. :) Eventueel kan de NLLGG gevraagd worden om
> op de een of andere manier daar aan mee te helpen, maar dat is wel
> afhankelijk of we daar mensen voor kunnen vinden én of er op tijd naar
> gevraagd wordt.
>
> Bovenstaand zijn de dagen dat wij iets organiseren en daarvoor de kans
> aanbieden om aan te schuiven. :)
>
> Groeten, Rutger

Het aanbod zie ik als een mogelijkheid om Debian te presenteren op
een andere plaats dan "Internet".

Ik kom zaterdag 20 september dan ook naar de NLLGG locatie
Tamboersdijk 9 te Utrecht om dan de "Debian kraam" te bemannen.

Voor Rugter is dit bericht een aanmelding.

Voor anderen is het een aankondiging en oproep.
De aankonding betreft de aanwezigheid van Debian op SFD [1]
De oproep betreft om deel te zijn van de standbemanning.

Groeten
Geert Stappers

[1] SFD is een wereldwijd initiatef http://www.softwarefreedomday.org/