Re: SFD14 / BSP / Debian packaging workshop

On 27-08-2014 11:59, Jelle de Jong wrote:
On 27/08/14 11:06, Rutger van Sleen (NLLGG) wrote:
Hallo allen,

Op zaterdag 20 september is het weer het jaarlijkse Software Freedom
Day. De NLLGG organiseert die dag een evenement, met de bedoeling om
mensen (beginners en gevorderden) een leuke dag in de FLOSS wereld te
geven. Dit willen we doen met een zaal met diverse community's en
verschillende soorten lezingen/demonstraties. Ik heb laatst op het
Nederlandse Debian IRC-kanaal het ballonnetje op laten gaan van de
mogelijkheid van een Debian-kraam.

Dit zou eventueel gecombineerd kunnen worden met een Bug Squashing
Party, die in een aparte zaal gehouden kan worden. Een andere
mogelijke datum daarvoor zou op zaterdag 15 november kunnen zijn, dan
heeft de NLLGG een normale bijeenkomst. Tevens is er die dag een
Debian packaging workshop, verzorgd door joostvb en Dekkers.

Dit zijn in ieder geval data waarop we ruimte kunnen aanbieden.  Een
andere datum is misschien ook mogelijk, maar dan moet ik een datum
weten en die overleggen met mijn bestuur en de school.

Ik hoor graag wat er wenselijk is! :)

Vriendelijke groeten, Rutger

Locatie?

Mijn voorkeur gaat uit voor zondag of doordeweeks overdag. Heel soms
is zaterdagmiddag mogelijk, in de avond lukt helaas niet. Ik vin de
revspace een fijne locatie, maar dit komt ook omdat dit voor mij
dichtbij is.

Ik heb regelmatig pakketten die ik van debian testing naar backports
zou willen zien gaan, zou hier wel eens naar willen kijken.

Met vriendelijke groet,

Jelle de Jong

De vaste locatie van de NLLGG is Tamboersdijk 9 in Utrecht. Er staat
natuurlijk niets en niemand in de weg om elders (meerdere) soortgelijke
evenementen te organiseren. :) Eventueel kan de NLLGG gevraagd worden om
op de een of andere manier daar aan mee te helpen, maar dat is wel
afhankelijk of we daar mensen voor kunnen vinden én of er op tijd naar
gevraagd wordt.

Bovenstaand zijn de dagen dat wij iets organiseren en daarvoor de kans
aanbieden om aan te schuiven. :)

Groeten, Rutger