Re: [...] demo-systeem (was: [...] ZA 26 & ZO 27 October T-DOSE Eindhoven)

Op 2013-09-01 om 09:05 schreef Joost van Baal-Ili??:
> [...]

Mee eens. Debian op SPARC ter illustratie van
 Debian, the universal OS.

> O, en een gewoon PCtje met een standaard Debian desktop heb ik ook nog staan,
> als demo-systeem.  En nog een 2e Sparc, om weg te geven aan een vrije
> software-enthousiasteling.  Denk dus dat we ons over demo-systemen geen zorgen
> meer hoeven te maken.  (Waarmee niet gezegd is dat n extra blik niet welkom zou
> zijn!)

Waarbij 'blik' gelezen kan worden als "hardware die je wilt toonen"   :-)

Nee, dat gaat te lastig in gepland worden.
Dinsdag na werktijd ga ik naar de LUG bijeenkomst in DenBosch.
( http://lug.project073.nl/ )

Gelukkig is er bij Fontsys, waar T-DOSE is, voldoende parkeerruimte.

> Groeten,
> Joost

Groeten
Geert Stappers