Re: [...] demo-systeem (was: [...] ZA 26 & ZO 27 October T-DOSE Eindhoven)

On Sat, Aug 31, 2013 at 09:22:32AM +0200, Joost van Baal-Ilić wrote:

> Het zou mooi zijn als [...]
> m'n SPARC SunBlade 150 gedemonstreerd kan worden.

O, en een gewoon PCtje met een standaard Debian desktop heb ik ook nog staan,
als demo-systeem.  En nog een 2e Sparc, om weg te geven aan een vrije
software-enthousiasteling.  Denk dus dat we ons over demo-systemen geen zorgen
meer hoeven te maken.  (Waarmee niet gezegd is dat n extra blik niet welkom zou
zijn!)

> Geert: kan ik t spul dinsdag de 3e bij je in Breda komen droppen?  (Er is een
> auto nodig om de Blade naar T-DOSE te brengen.)

Groeten,

Joost

--
Beter een blinne up joen dumme, dan een floske zonder gat!
http://www.inascript.com/modules.php?name=News&file=article&sid=290