Re: Debian verjaardag, do 16 augustus, Breda

Hoi,

On Fri, Aug 03, 2012 at 02:53:38PM +0200, Geert Stappers wrote:
> [...]
<knip>

> Ik zelf kan om 18:00 uur weer terug van mijn werk in Breda zijn.
> (ik werk ergens in Groot Rotterdam )

Ik verwacht er rond 18:30 te kunnen zijn, en ik eet dan graag een hapje mee.

Op 6 oktober zal ik een Debian packaging workshop geven voor de NLLGG, zie
http://mdcc.cx/#nllgg .  Zie http://mdcc.cx/debian/ voor de tekst die
daarbij gebruikt zal worden.  Ik kan er donderdag ook wel t één en ander
over vertellen, commentaar is iig zeer welkom.

Tot (over)morgen, Groeten,

Joost

--
Making the first step toward using  free software can be a
nerve-wracking experience for even the most experienced of