Re: Debian @ Eindhoven 5-6 nov T-DOSE

Hoi Anne,

Op Tue 25 Oct 2011 om 09:47:14 +0200 schreef J.A. Bezemer:

> (Zie http://www.t-dose.org/)
>
> Dit jaar hoop ik weer van de partij te zijn, alleen op zaterdag.

Heel tof dat je dr bij kunt zijn.

> Veel demo-baars heb ik niet beschikbaar, alleen een 7" netbookje. En
> natuurlijk neem ik een stel DVD's mee om uit te delen.

> Geert: waren er nog flyers over van vorig jaar?
> en/of: is het zinvol als ik nog een stapel ga printen?
<knip>

Ik heb nog een flinke stapel liggen hier, van november 2010.  Nog
wel bruikbaar lijkt me.  Ze zijn in het engels/nederlands.

Printen lijkt me nu niet direct nodig dus.

(Nuttiger is om de tekst van de flyer op
http://debian-flyers.alioth.debian.org/ weer ns te proeflezen, en vertalingen
te (laten) bijwerken, imho... </hint>)

Overigens, Martijn "the-dude" van B (te bereiken via irc OFTC #debian-nl) gaat
zich bezighouden met Tshirts, vertelde ie.  Die zullen er dus ook zijn.

Tot die zaterdag, Groeten,

Joost

--
You need to be aware that this is a gruntwork position. You won't be deciding
release policy, and this isn't an opportunity to advance any existing opinions